پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112213
افشاي نحوه کمک قطر به تروريست‌ها
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 942

فارس: روزنامه لبناني الديار در شماره امروز خود به گزارش مدير يکي از شعب بانک «الدوحه» قطر اشاره مي‌کند که وابسته به شيخ «فهد بن جبر بن محمد آل ثاني»، از نزديکان امير قطر است و در جريان آن پرده از نحوه کمک‌هاي مالي اين کشور از گروهک تروريستي موسوم به «ارتش آزاد» سوريه برمي‌دارد.

اين مدير بانک قطري در اين‌‌باره مي‌گويد که چندي پيش به عمليات‌هاي مالي دو فرد سوري از خاندان خياط مشکوک شدم که شماره حسابي عادي در بانک ما داشتند، چون در اين اواخر مبالغ هنگفتي به حساب بانکي آنها واريز مي‌شد که از مرز 30 و40 ميليون ريال قطري تجاوز مي‌کرد.

اين منبع مي‌افزايد: بعد از انجام تحقيقات دقيق در تمام مراحل سيستم عمليات مالي و پولي متوجه شدم، حواله‌هاي بانکي بسياري به حساب خاندان خياط در ترکيه واريز مي‌شود و مبالغ زيادي نيز از حساب شخصي به نام «روني جان الرمادي» از ساکنان منطقه «اميون» در شمال لبنان برداشت مي‌شود.

اين مدير بانک الدوحه قطر ادامه مي‌دهد: پس از پيگيري برخي از پست‌هاي الکترونيکي متوجه شدم، يک افسر امنيتي ترک که مبالغي را از خاندان خياط دريافت مي‌کند، اقدام به انتقال اين اموال از ترکيه به شخصي به نام «ابو مؤمن» در نقاط مرزي ترکيه و سوريه مي‌کند و اين شخص هم با اين پول‌ها سلاح و تجهيزات نظامي براي گروهک ارتش آزاد سوريه خريداري مي‌کند.

اين منبع قطري مي‌گويد که اين افسر امنيتي ترک بخش زيادي از اين اموال را ماه گذشته ميلادي به يکي از شيوخ طرابلس لبنان تحويل داده است.

و سرانجام اينکه اين مدير بانک قطري اظهار مي‌کند که اعضاي خاندان خياط هفته‌اي يک‌بار با برداشت پول‌هاي هنگفت از بانک‌هاي قطر براي انتقال اين پول به افسران ترک به ترکيه سفر مي‌کنند.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html